در انتظار نی نی

سلامی دوباره

1393/8/3 21:15
نویسنده : مامان
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم که منو تنها نذاشتن این مدت همش دنباله درمان بودم دوست نداشتم بیام همش آه وناله وگلایه از این سرنوشت کنم خواستم خبری بشه بعد بیام که دیگه مهربونی شما منو خجالت زده کرد البته هنوز هم اینترنت ندارم وبا اینترنته گوشی وارد میشم برای همین سرعت خیلی پاییینه ببخشید نظراتتونو بدونه جواب تایید کردم بعضی ها رو هم هنوز نتونستم تایید کنم

دوست مهربونم مدیر بلاگ فرزند صالح اومدن برات نظرگذاشتم ولی تایید نمیشد خواستم از توضیحات کاملتون تشکر کنم و همچنین وقتی که برام گذاشتی  چون مشکلمون مثل همه بیشتر با هم در تماس باشیم اگه صلاح میدونی البته 

اگه تهران هستید اسم دکتر شوهرتو برام بگو 

از الهام جون مامان سلنا ناز ثمره جون مریم جون  هستی جون و... تشکرمیکنم

رویا جون و مریم عزیز تبریک منو بپذیرید خیلی خوشحال شدمخبر بارداریتونو شنیدم

پسندها (5)

نظرات (13)

فرزند صالح
4 آبان 93 10:41
سلام عزیزم کامنتت رسید مشکل همسر منو دکتر محمد جعفر کیانی تشخیص داد، سایتم داره ایشون. اما هزینه اش حدود 2 تومن بیشتر از دکتری بود که عملش کرد. دکتر محمد رضا نیکوبخت تو بیمارستان آبان همسرمو عمل کرد. دکتر طب سنتی گفت غذاهاتون گرم و تر باید باشه و سردی ها رو نخورید. گوشت گاو و مرغ هم نخورید. گفت گوشت گوسفند و بوقلمون استفاده کنید. دیگه اینکه هرروز صبح ارده و شیره انگور بخوریم. شربت شونیسل(یه شربت ساختنی که توش عسل و روغن زیتون و سرکه خونگی داره) یه قاشق مرباخوری بارهنگ با نصف لیوان عرق نعناء و آب با یه قاشق عسل. مالش بیضه ها و کمر با روغن سیاهدانه بادکش گرم کمر یک روز درمیان نیمروی پیاز و تخم مرغ محلی که با روغن کنجد یا زیتون تفت داده بشه نخود آب(یه مشت نخود توی یه لیوان آب 1شبانه روز بمونه بعد با یه قاشق عسل بخورن) آب هویج هفت بذر(بذر سیاه دانه و کنجد و کتان و یونجه و هویج و پیاز و خرفه به مقدار مساوی کوبیده بشن و بلافاصله باعسل مخلوط بشن و روزی یه قاشق مرباخوری خورده بشه) البته بگما همسرم همشو درست و حسابی انجام نمیده. بازم سوالی داشتی بپرس عزیزم
مامان ریحان
10 آبان 93 11:51
سلام ختم قران داریم یه سر بزن
مامان
پاسخ
ریحانجون برات پیام یارم نمیرسه خواستم جز اولو بخنم خبرم کن کی شروع کنم ممنون
مامان سبز
14 آبان 93 9:46
سلام عزیزم وخوبی گلم از اینکه دوباره میای خیلی خو شحال شدم . گلم من مامان مهربون هستم . من شمارا لینک کردم شما هم منو لینک کن مامان سبز زود زود بیا پیشمون
مامان
پاسخ
ممنون چشم در اولین فرصت میام
فرزند صالح
14 آبان 93 14:52
سلام عزیزم چ خبر؟ همسرت جراحی کرد؟
مامان
پاسخ
سلام دوست خوبم آره شوهرم ۱۰ روزی هست عمل کرده فردا میریم بخیه ها رو باز کنه دستورات شما رو هم سعی کردم انجام بدم
مامان الهام
16 آبان 93 11:53
سلام عزیزم فدای مهربونیات بسم انشاالله هرچه زودتر یه نی نی خوشگل بیاد تو دلت
مامان
پاسخ
قربونت برم مهربون
عطی
16 آبان 93 20:24
سلام عزیزم انشالله به زودی جواب این انتظارتو میگیذی عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون دوستای مهربونم
فرزند صالح
19 آبان 93 18:06
به سلامتی عزیزم اگه شوهرت کارای طب سنتی رو قبول میکنه انجام بده، اونایی که گفتمو انجام بده اگه نه لااقل ارده و شیره انگور صبح ها و نیمروی تخم مرغ محلی و آب هویج و نخود آبو بده بخورن. ارده شیره رو خودتم بخور خیلی خوبه منم نخود آبو قبل این که دکتر بگه ام به شوهرم میدادم خیلی خوب بود. خلاصه همسری رو تقویت کن که ایشالا پیش به سوی نی نی
مامان
پاسخ
قربونت برم آجی مهربونم منون به روی چشم
هستی شاد
20 آبان 93 13:50
سلام نیلوفر جون خوبی عزیزم آخه بی معرفت یهو میری نه یه خبری میدی هرروز می اومدم تو وبت می دیدم خبری نیست الان یهو از تو وب مامان سبز پیدات کردم کلی خوشحال شدم عزیزم کم نیاری یه وقت خدا خودش هوامونو داره بلاخره درست میشه
مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبم که به فکرمی
هستی شاد
22 آبان 93 15:51
سلام عزیزم ممنون اومدی پیشم خوشحال شدم زودی واسه خونه نت بخریا
مامان
پاسخ
شما شوهر تنبل منو نمیشناسید ولی سعیمو میکنم
مامان سبز
8 آذر 93 12:43
سلام عزیزم . خوبی خانومی ؟ چرا دیگه به ما سر نمیزنی ؟ چرا نیستی؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم من بیادت هستم ولی چون با گوشی وارد میشم نظرام ثبت نمیشن
هستي شاد
27 آذر 93 12:58
سلام نيلوفر جون كجايي عزيزم دلم برات تنگ شده خانومي
ثمره
5 دی 93 15:09
سلام عزیزم...ان شالله بزودی یه نی نی خوشمل بیاد تو دلت وجواب تمام این سختی هارو بگیرید...مواظب خودت وهمسرت باش...روزهای قشنگی داشته باشید
ثمره
27 دی 93 23:18
سلام...خوبی عزیزم،دلمون واست تنگولید
مامان
پاسخ
منم همینطور عزیزم