در انتظار نی نی

عیدتون مبارک

1393/3/13 9:53
نویسنده : مامان
847 بازدید
اشتراک گذاری

تصویر متحرک گل برای زیباسازی وبلاگ

سلام دوستای گلم عید همتون مبارک باشه انشاا... این ماه خدا به همه ی منتظران نی نی عیدی بده

 این ماه اگه باردار نشم باید برم دکتر برام دارو کمک بارداری بنویسه

برام دعا کنید البته این ماه فقط تا روز 18 پ ری میتونم اقدام داشته باشم آخه مهمون میخواد برام بیاد نمیدونم تا روز 18 کافیه یا نه ؟

ای خدا یکی از فرشته های نازتو برام بفرست دیگه خیلی کم طاقت شدم خدایا منم لایق مادر شدن بشم ای خدا این نعمتتم به من بده مردم اینقدر با حسرت نگاه مادرا با فرزنداشون کردم

روز تولد حضرت ابوالفضل 100 مرتبه الهی کیف رو خوندم کلی نذر و نیاز کردم خدایا صدامو بشنو

 

پسندها (5)

نظرات (18)

❤مامان مهسا❤
13 خرداد 93 10:23
عزیزم ایشالله خدا یه فرشته کوچولو تو این ایام مبارک بهتون عیدی میده
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
سحر
13 خرداد 93 14:18
سلام دوست خوبم انشاالله دامن همه منتظرهاسبزبشه ازدعای خیرشون ماهم نی نی دار بشیم گلم چی میشه کرد جز صبر...ازخدامیخوام هیچ زنی شرمنده شوهرو خانواده شوهر نشه الهی امین
مامان
پاسخ
الهی آمین انشاا... انتظار شما هم به پایان برسه
هستی شاد
13 خرداد 93 14:25
سلام نیلوفر جون عزیزم انشاا.. این ماه مامان میشی سعی کن بد 18 هم اقدام داشته باشی درسته مهمون داری ولی یه کاریش بکن
مامان
پاسخ
نمتونم خیلی تابلو میشه
فرزند صالح
13 خرداد 93 16:32
عزیزم.. ایشالا نتیجه میگیری قاعدتا تا 18 کافیه مگر اینکه به هردلیلی پری به هم بریزه و تخمک گذاریت دیرتر باشه... گلم دکتر بهم گفت هروقت پاک شدی تا ده شب یه شب درمیون اقدام کن. من ده روزه پاک شدم، قرصو روز پنجم تا دهم خوردم. مرسی عزیزم ایشالا شما هم زودی مامان بشی
مامان
پاسخ
ممنون از راهنماییتون عزیز دل
مریم
13 خرداد 93 22:10
عزیزم ان شاالله بحق همینماه باردار این ماه جوابتوبگیری
مامان
پاسخ
خداکنه عزیزم یعنی میشه
مریم.خلوت مادرانه
15 خرداد 93 10:44
سلام عزیزم خوبی بستگی به نظم پریودت داره که بدونی اقدام تا روز چندم.خوبه سیکلات چند روزن؟ انشالله که مامانی عزیزم برای منم دعا کن گلم
مامان
پاسخ
از ته دل برات دعا میکنم این ماه مامان بشی عزیزم
مریم.خلوت مادرانه
16 خرداد 93 1:41
فدات گلم. اگه سیکلت 33 روزه اس باید از 14 پریودت تا 20 پریودت یک شب در میون. اقدام کنین..روز احتمالی تخمکگذاریتم 16 پریودته
مامان
پاسخ
ممنون از اینکه وقت میزاری راهنماییم میکنی
رویا
17 خرداد 93 13:59
مامان میشی همین 93 ان شاء الله منتظرم اسمت رو تو لیست مامانا بنویسم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم وای چقدر با نوشتت انرژی کرفتم یعنی من اون روزو میبینمانشاا...خودتم به زودی مامان بشی
الهام مامان سلنا
17 خرداد 93 15:20
عزیزم انشاالله به زودی یه فرشته ی کوچولو بیاد تو دلت به امید اون روز دوست مهربونم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزدلم انشاا... خدا به نی نیت سلامتی بده
مامان نی نی
17 خرداد 93 16:44
عزیزم ایشاله میاد ناراحت نباش گلم
مامان
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
پرتو
17 خرداد 93 18:52
عزیزم انشاالله به زودی فرشته ی تو هم زمینی میشه دوستم فقط استرس نداشته باش و سعی کن تا میتونی صبور باشی مطمئن باش فرشتت میاد عزیزم
مامان
پاسخ
ممنونم دوست خوبم میخوام صبوری رو ازت یاد بگیرم
مامان ریحان
17 خرداد 93 18:58
ان شالله همین ماه نی نی نازت میاد و نتیجه میگیری و دیگه نیازی نیست که بری دکتر
مامان
پاسخ
وای خدا یعنی میشهمرسی عزیزم
ثمره
17 خرداد 93 19:43
دلم روشن نیلوفرجونم...ته دلم میگی بزودی مامان میشیایشااااااااااااااالله
مامان
پاسخ
واااااااااااااااااااای قربونت برم چقدر خوبه دوستای خوبی مثل شما دارم چقدر خوبه این همه انرژی مثبت بهم میدید
مامان نــــاديــــا
18 خرداد 93 10:53
خوبي نيلوفر جون؟ايشالله که خبر خوش ميشه و دلت شاد فقط استرسو از خودتو همسرت دور کن بيخيالي طي کن تو با اون قلب مهربونت مطمئنن لايق مادر شدني عزيزم فقط يخورده صبوريتو خدا داره ازمايش ميکنه که اونم ديگه اخراشه حتما خدا صداتو ميشنوه شک نکن ميبوسمت عزيزم
مامان
پاسخ
ممنون نادیا جون خدا نی نی تو سالم برات نگه داره
مامان
19 خرداد 93 11:11
عزیزم سلام مطمئن باش که این ماه نی نی میاد پیشت گلم .گلم امیدوارم که همیشه شاد شاد باشی راستی چرا به من سر نمیزنی الان گفتم چرا خبری از دوستم نیست بیام و سری بهش بزنم
مامان
پاسخ
از دعا های شما دوستای گلم یه جورایی امیدوار شدم
هستی شاد
19 خرداد 93 15:11
سلام آجی جونم خوبی هنوز مهمون داری ؟خرابم آجی دوباره پریود شدم دلم شکسته دارم دیونه میشم
مامان
پاسخ
الان میام عزیزم
سیندرلا
20 خرداد 93 13:06
سلام گلم، یه پیشنهاد خواهرانه برات دارم تا حالا دقت کردی که چرا خدا حاجات شکمی رو خیلی زود می ده حاجات شکمی یعنی مثلا می گی وای دلم چه قدر بستنی می خواد، و یه دفعه به طور خیلی اتفاقی یه بستنی می رسه، می دونی چرا؟ چون وقتی داری می گی بستنی می خوام اصلا نگران این نیستی که وای خدایا اگه بستنی نخورم چی می شه. ما با ید یاد بگیریم که تمام ارزوهای خودمون رو با تمام انرژی مثبت بخوایم ، یعنی اصلا نگران نداشتن اون ها نشیم وبلکه مطمن باشیم که اگه واقعا بخوایم می شه، شما هم باید بدونی که اگه واقعا بخوای میشه و نگران نباشی و اصلا به نشدنش فکر نکنی و بگی حتما می شه امیدوارم به همین زودیمادر شدنت رو به همه مژده بدی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم پیامت خیلی قشنگه
هستی شاد
20 خرداد 93 23:15
سلام نیلوفر عزیزم خیلی با حرفهات آروم میشم خانومی برات یه دنیا شادی از خدا می خوام .منم 14 تیر وقت گرفتم میرم مرکز ناباروری برام دعا کن
مامان
پاسخ
انشاا... به زودی مامان میشیم