در انتظار نی نی

انتظار...

1392/11/24 11:36
نویسنده : مامان
259 بازدید
اشتراک گذاری

عزیم کی میشه کنارت دازبکشم

سلام از اینکه دیر به دیر پست میذارم منو ببخشید حرفی ندارم جز اینکه همه رو ناراحت کنم فعلا هیچ خبری نیست منم سعی میکنم آروم باشم خیلی خوشحالم خبر بارداری دوتا از دوستامو شنیدم خداکنه همین طور به سرعت خبر بارداری تک تکتونو بشنوم  اصلا حرفم نمیاد ولی هر روز میام وبم سر میزنم نظرا رو چک میکنم به وب تک تکتونم سر میزنم خدا کنه همتون خوشحال باشید که منم میام وبتون با خبرای خوشی که میشنوم خوشحال بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

پرتو
24 بهمن 92 11:42
انشاالله خودتم به زودی دلت شاد شه عزیزم ، ناراحت نباش توکل بر خدا
مامان
پاسخ
مرسی گلم همچنین شما بشید
مامان نی نی
24 بهمن 92 13:40
ناراحت نباش عزیزم الهی زود زود یه نی نی ناز بیاد تو دلت اینجا همه هم دردیم هممونم داریم درد انتظارو با جون و دل میخریم ناراحت نباش مواظب خودتم باش گلم
مامان
پاسخ
چشم عزیزم انشاالله خودتمدار بشی
الهام مامان سلنا
25 بهمن 92 1:11
دوست خوبم از ته ته دلم دعا میکنم انشاالله به زودی مادر بشی با اجازه لینکت میکنم
مامان
پاسخ
خیلی عزیزی دستت درد نکنه واقعا به دعاتون نیاز دارم منم با افتخار لینکتون کردم
الهام مامان سلنا
25 بهمن 92 13:53
سلام دوست مهربونم ولنتاینت مبارک باشه انشاالله همیشه شاد و خوشبخت باشی و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی بوسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
مرسی عزیز مهربونم همچنین شما
ثمره
25 بهمن 92 17:29
سلام عزیزم ایشالله به آرزوی قشنگت(مامان شدن )برسی
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
ناديا
25 بهمن 92 22:52
عزيزم ايشالله به همين زوديا خبر ني ني گوگوليتو بهمون بدي هممون اينجا هم حسيم مرسي از محبتي که داري
مامان
پاسخ
انشاالله بزودی منو خاله کنی عزیزم
رویا
26 بهمن 92 6:56
سلام ان شاء الله زود زود خودتم مامان شی گلم! راستی چیزایی که گفتم رو انجام میدی؟
مامان
پاسخ
مرسی بله قربان از اون روز تا الان لب به مرغ نزدم عرق رازیانه خرما تمام چیزای گرم مثل زنجفیل خلاصه خیلی دارم رعایت میکنمک تا ببینم خدا چی میخواد
رویا
26 بهمن 92 15:15
استفاده از نمک دریا و ظروف مسی یادت نره گلم!من مطمئنم شما خیلی زود مامان می شی!ورزش هم بکن خیلی عالی میشه!سعی کن ناهار کم بخوری التماس دعا
مامان
پاسخ
قربونت برم چشم محتاجیم به دعا
رومینا
2 اسفند 92 17:26
مرسی عزیزم به وبلاگم سر زدی انشالله به زودی شما هم به آرزوتون برسین، فقط بی خیال باشین. تجربه اینو میگه!
مامان
پاسخ
انشاا... مرسی
رومینا
2 اسفند 92 17:29
با اجازه لینکت کردم
مامان
پاسخ
شما هم لنکی عزیزم