در انتظار نی نی

بدون عنوان

1392/12/4 10:11
نویسنده : مامان
205 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم ببخشید کم مینویسم چون فعلا خبری نیست دوست ندارم بیام اینجا از انتظارم بنویسم چون همتون منتظرید شاید نوشته های من انرژی منفی باشه  دوست دارم خبرای خوب واز شادی وخوشحالی بگم هنوز شوهرمم دکتر نرفته خودمم دارم دارو گیاهی که دوستان بهم معرفی کردند میخورم کارم شده صلوات فرستادن قرآن خوندن تاببینم خدا چی میخواد

 

من در انتظارت مینشیم تا با آمدنت رنگی به زندگی خاکستریم بدهی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

عطی
4 اسفند 92 11:50
سلام عزیزم انشالله به زودی میای و از خبرای خوش و شادی می نویسی. به امید مادر شدن هممون
پرتو
4 اسفند 92 12:35
انشاالله به زودی فرشتت میاد عزیزم خیلی خوبه با خوندن دعا و قران و صلوات به خودت ارامش میدی بهترین کار همینه دوستم
مامان
پاسخ
ممنونم
زهرا
4 اسفند 92 14:15
سلام عزیزم این حرفا چیه، اینجا دفتر دلتنگیهاست و ماها با هم همدردیم بنویس تا راحت بشی انشاالله حاجت روا بشی
مامان
پاسخ
همچنین شما عزیزم
ثمره
4 اسفند 92 17:35
موفق باشی عزیزم...ایشالله بزودی مامان بشی
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
سکوت
4 اسفند 92 18:24
سلام عزیزم. سوره مائده آیه 51 الی 81 قبول باشه
مامان
پاسخ
ممنونم خبر دادی
مائده
5 اسفند 92 10:17
زندگی زیباتر می شود هنگامی که بدانی دیگران در دنیای فراموشی ها بیادتند "هیچ گاه فراموش نخواهی شد"
مامان
پاسخ
الهام مامان سلنا
5 اسفند 92 23:14
سلام عزیزم انشاالله به زودی خبر خوب مادر شدنتو بهمون بدی به امید اون روز فدای دل مهربونت بشم عزیزم بیا خصوصی رمز رو برات فرستادم
مامان
پاسخ
ممنونم
مامان نی نی
6 اسفند 92 19:45
الهی که زود زود دامنت سبز بشه گلم واسه منم دعا کن عزیزم
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم حتما دعا میکنم
مائده
7 اسفند 92 16:41
#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!
مامان
پاسخ
من بیشتر من بیشتر
ناديا
8 اسفند 92 8:34
عزيزم تو چه بنويسي چه ننويسي به يادت هستم مراقب خودت باش بهترين کار ذکر خداس و تو بهترين کار رو انجام ميدي ايشالله که با يه پست پر از خبراي خوش بياي منتظرتم
مامان
پاسخ
ممنونم نادیا جون مهربان
معصومه
9 اسفند 92 16:08
انشالله بزودی مامان میشی انشالله
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
سکوت
9 اسفند 92 23:28
کجایی؟
مامان
پاسخ
زیر سایتم
آسمان
10 اسفند 92 15:12
سلام دوست گلم .ما از نوشته های شما دوست عزیز انرژی منفی نمیگیریم .گل من امیدورام که خدای مهربون دامن تمام اونایی را که نی نی می خوان را سبز بکنه گلم منم تصمیم دارم سال دیگه اقدام کنم واسه اومدن نی نی .
مامان
پاسخ
به سلامتی عزیزم انشاا... خدا یه نی نی سالم وصالح بهت بده منم بی خبر نزار
سکوت
10 اسفند 92 21:49
سلام عزیزم.انشاالله حالت بهتر باشه. حزب 4 از جز 20 قبول باشه التماس دعا
مامان
پاسخ
به روی چشم
مائده
11 اسفند 92 18:54
______♥█████████♥_______♥█████████♥ _____♥█████████████♥___♥█████████████♥ ___♥█████████████████♥████████♥___I____♥████♥ __♥██████████████████████████♥___LOVE___♥███♥ _♥███████████████████████████♥__GOD____♥███♥ ♥████████████████████████████████♥_____♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥___♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥_♥███♥ _♥██████████████████████████████████████♥ __♥████████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥ ____________________♥██♥