در انتظار نی نی

مامانای جدید

1393/2/13 18:38
نویسنده : مامان
760 بازدید
اشتراک گذاری

جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

سلام بچه ها خیلی خوشحالم دوستای عزیزم مامان شدن

نادیا عزیز و دوست خوبم از وبلاگ مامان بابای منتظر نی نی مامان شدنتون مبارک انشاا... 9ماه بارداریت به سلامت سپری بشه بغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا شکر دو تای  دیگه از دوستای گلم از لیست انتظار خارج شدچشمک

دوست داشتم از وبم بهتون تبریک بگم ببخشید این تنها کاری بود که میتونستم بکنم که بگم منم خوشحالم 

پسندها (2)

نظرات (39)

ژاله مامان آیدا
13 اردیبهشت 93 18:41
سلام مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
مامان ناديا
13 اردیبهشت 93 21:08
عزيز دلمي نيلوفر جون ممنون از اينکه بهم تبريک گفتي درسته بعضي کارها کوچيک بنظر ميان ولي قلب ادمو تسخير ميکنه و اين کار تو باعث شد قلبمو تسخير کني اميدوارم ني ني نازت به زودي مهمون دلت بشه و قدر همچين قلب بزرگي رو بدونه مچکرم دوستم
مامان
پاسخ
قربونت برم عزیزم شرمندم کردی من کاری نکردم فقط حس خودمو یه طوری دوست داشتم خالی کنم
مامان نی نی
14 اردیبهشت 93 15:02
فدای محبتت بشم عزیزم خیلی ممنون ازت که منو قابل دونستی و تو وبت به یادم بودی خیلی خوشحالم کردی ایشاله زود زود قسمت خودت بشه عزیزم
مامان
پاسخ
عزیزم کار قابل داری نبود انشاا... خدا نی نیتو حفظ کنه
مامان
15 اردیبهشت 93 9:52
ان شاالله که زود زود قسمت خودتم بشه عزیزم
مامان
پاسخ
همچنین قسمت شما هم بشه عزیزم
مامان
15 اردیبهشت 93 13:24
میسی عزیزممممممممممممممممممممم
مامان
پاسخ
مامان
16 اردیبهشت 93 8:56
عزیزم به وب منم بیا با هم بیشتر آشنا بشیم
مامان
پاسخ
چشم عزیزم با افتخار
الهام مامان سلنا
16 اردیبهشت 93 23:12
نیلوفر عزیزم انشاالله به زودی تو هم مامان میشی امیدوار باش فدای دل مهربونت بشم که انقدر از شادی دیگران شاد میشی دوست مهربون خودمی
مامان
پاسخ
بعضی وقتها حسرت میخورم که همچین دوستی کنارم نیست ولی بازم خدارو شکر کنم تو دنیای مجازی حداقل باهات آشنا شدم خیلی گلی
مامان
17 اردیبهشت 93 13:06
خوشحالم که از مطالبم خوشت میاد عزیزم
الهام
17 اردیبهشت 93 13:24
سلام نیلوفر ون واقعا کاش همشهری بودیم و اون وقت دوستای خیلی خوبی برای هم میشدیم خیلی مهربونی عزیزم من شمارمو خصوصی برات میذارم تا باهم از طریق اس ام اس هم در ازتباط باشیم
مامان
پاسخ
عزیزم تو خودت خوب و مهربونی همه رو هم مثل خودت میبینی
خانوم گل
18 اردیبهشت 93 1:26
سلام عزیزم خوبی ؟ امیدوارم زود زود دامنت سبز شه و مامان شی وبلاگ قشنگی داری گلم خوشحال میشم اگه به منم سر بزنی و لینکم کنی با اجازت منم لینکت میکنم امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم از آشناییت خوشبختم حتما خدمت میرسم
الهام
18 اردیبهشت 93 14:29
عزیزم خصوصی داری
مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
21 اردیبهشت 93 16:38
عزیزم میشه به منم رمز بدی
مامان
پاسخ
مائده جونم همون رمز قبلیه اومدم برات بزارم نتونستم پیام بدم بازم میام برات میزارم
هستی شاد
21 اردیبهشت 93 19:12
انشاالله زود مامان میشی بخدا توکل کن منم مثل تو روزهای سخت انتظارم و می گذرونم دوست داشتی بهم سربزن
مامان
پاسخ
انشاا.. دامنت زودتر سبز بشه عزیزم حتما خدمت میرسم من شما رو لینک کردم
هستی شاد
22 اردیبهشت 93 1:18
سلام نیلوفر جونم با افتخار لینکت کردم امیدوارم بتونم سنگ صبورت باشم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم انشا...منم بتونم دوست خوبی برات باشم
هستی شاد
22 اردیبهشت 93 1:26
منم رمز میخوام
مامان
پاسخ
گریه نکن عزیزم الان میام خدمتتون
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
22 اردیبهشت 93 13:07
میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت اسد الله الغالب ، علی بن ابیطالب (ع) مبارک باد
مامان
پاسخ
عید شماهم مبارک عزیز دلم
هستی شاد
24 اردیبهشت 93 7:49
سلام خانومی ممنون از لطفت انشا... هرچه زودتر کوچولوتو بغل کنی
مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
هستی شاد
30 اردیبهشت 93 16:01
سلام عزیزم کجایی دل تنگت شدم
مامان
پاسخ
قربونت برم گریه نکن اومدم
هستی شاد
30 اردیبهشت 93 16:48
فدای دلت بشم عزیزم خدا مادر تو بیامرزه باید آروم بشی می دونم خیلی سخته ولی با تقدیر کاری نمی شه کرد یه دوره دارو گیاهی خوردم اسمش مریم نخودی بود بد هم گیاه بزرک خوردم ولی کاری نکرد حالا اگه پیشنهادی داری بگو انجام میدم
مامان
پاسخ
فدات بشم برات میام مینویسم
هستی شاد
30 اردیبهشت 93 19:26
نیلوفر جون عزیزم ببخش به زحمت انداختمت تو خیلی خوبی خدا کنه بتونم جبران کنم
مامان
پاسخ
قربونت برم کاری نکردم
هستی شاد
31 اردیبهشت 93 0:59
سلام ممنون عزیزم حتمأ استفاده میکنم دستت درد نکنه
مامان
پاسخ
خداکنه نتیجه ببینی عزیزم
مامان
31 اردیبهشت 93 9:49
سلام عزیزم خوبی خواهر گلم ؟چه خبرها ؟خوش میگذره ؟چرا دیگه به من سر نمیزنی؟مرافب خودت باش.امیدوارم که همیشه شاد باشی.دوستارت مهربان
مامان
پاسخ
سلام عزیزم به خدا هر روز به همه دوستان سر میزنم مطالبشونو میخونم ولی حوصله کامنت گذاشتن ندارم هیچکس از حال وروز من خبر نداره نفسم حال ندارم بکشم منو ببخشید به زودی در خودم انقلابی ایجاد میکنم واز این کسلی درمیام
هستی شاد
31 اردیبهشت 93 15:04
سلام آبجی جونم خوبی
مامان
پاسخ
مرسی قربونت برم یه حسی نسبت بهت دارم خیلی منو سمتت میکشه
مامان
3 خرداد 93 8:19
سلام .خوبی خانومی؟چه خبرا؟چه کارا میکنی؟
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
هستی شاد
4 خرداد 93 0:11
سلام آجی جون کجایی عزیزم یه خبری از خودت بده مهربون
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید مسلفرت بودم
مریم
5 خرداد 93 11:17
سلام گلم ان شاالله به زودی بارداربشی خوشحال میشم به منم سربزنی.ادرس وبم:eshgh7063.blogfa.com
مامان
پاسخ
مریم جون من شما رو لینک کردم
مامان
5 خرداد 93 15:11
سلام عزیزم .عیدت مبارک باشد . امیدوارم که همیشه شاد و سالم و سرحال باشید .به من سر بزنید عزیزم
مامان
پاسخ
عید شما هم مبارک
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
5 خرداد 93 22:42
بعثت، امید انسان به فردایی روشن است. بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است. بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد
مامان
پاسخ
عید سما ومسیحا جونم مبارک
هستی شاد
7 خرداد 93 10:25
سلام نیلوفر جونم کجایی عزیزم حالت خوبه چرا دیگه نمی یای پیشم نگرانت شدم
مامان
پاسخ
سلام دوست خوبم ببخشید مسافرت بودم
گل نرگس19
7 خرداد 93 14:10
سلام و وقت خوش وبلاگ باصفایی داری امیدوارم زود زود حاجت روا شی راستی خوشحال میشم شماهم به وبلاگم سر بزنی اگه دوس داشتی واسه تبادل لینک خم بهم اطلاع بده منتظرتم شاد و خوش باشی
مامان
پاسخ
ممنون بهم سر زدی حتما خدمت میرسم
مامان
8 خرداد 93 9:56
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ بهتری الحمدلله ؟چه خبرها ؟چه کارا میکنی؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم مسافرت بودم
مامان
10 خرداد 93 8:41
سلام عزیزم صبح زیبای روز شنبه شما بخیر و شادی . خوبی عزیزم؟ خوش میگذره ؟ آخر هفته خوش گذشت؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم جای شما خال
مامان
10 خرداد 93 14:41
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.دوستم برای سلامتی و ظهر امام زمان 14 تا صلوات بفرست
مامان
پاسخ
بر شما هم مبارک
مریم
10 خرداد 93 21:27
عزیزم ممنونم که اومدی تووبلاگم.ان شاالله شماهم خیلی زودبریدتوجمع دوستایی که مامان شدند.
مامان
پاسخ
قزبونت عزیزم
هستی شاد
11 خرداد 93 0:40
سلام عزیزم خداروشکر خوبی بخدا کلی نگرانت شده بودم روزی چند بار می اومدم پیشت ولی حتی نظرم هم تایید نمی شد دل تودلم نبود الان که اومدم دیدم اومدی کلی خوشحال شدم حالا آجی جون مسافرت کجا رفته بودی
مامان
پاسخ
سلام هستی چونم میام میگم بهت
هستی شاد
11 خرداد 93 10:24
عزیزمممممممم فقط می تونم ازخدا برات صبر این مصیبت وبخوام خدامادر عزیزت وبیامرزه زیاد بی تابی نکن بخدا روح مامانت عذاب میکشه انشاا.. خیلی زود دلت آروم میشه
مامان
پاسخ
ممنون
خانم گل
11 خرداد 93 19:02
سلام خانومی 340166 منم رمز شمارو ندارم گلم اگه قابل بدونی خوشحال میشم مطالبت رو بخونم
ثمره
12 خرداد 93 2:33
پلیز رمز
مامان
پاسخ
چشم اومدم
مامان
13 خرداد 93 8:54
سلام دوست عزیزم . صبح زیبایت بخیر و شادی . خوبی خانومی؟طوفان دیروز را چگونه گذراندید ؟جواب این پست را در وبلاگ خودم میدی عزیزم؟میخوام ببینم دوستان طوفان را چگونه گذراندند؟
مامان
پاسخ
به روی چشم عزیزم